Minaolen

10.4.07

MM.

Hey kids.




8 Comments:

At 18:56, Anonymous Anonymous said...

Ma vihhkan end selle eest, et see mulle meeldib.

 
At 20:03, Blogger Lea said...

ahaha nilbik
nauditav koomiks

 
At 21:20, Anonymous Anonymous said...

sitaks hea...

 
At 23:06, Anonymous Anonymous said...

kas sa ainult koomiksitega tegeledki .. võiks veel neid huvitavaid fakte ja asju .. noh näiteks need indiaanlased kes siis neid inimkette tegid .. ja selliseid asju .. vahelduseks lihtsalt võik olla natuke niisama juttu ka .. või mis ?

 
At 20:09, Blogger Phony Pony said...

kes mu juttu ikka lugeda tahab.

 
At 18:30, Blogger Kärt Rebane said...

kids want to.

 
At 20:58, Anonymous Anonymous said...

I'm kid.. ah noh .. tglt jah .. ma tahan .,. ma imelik ka .. aga kirjuta kirjuta.. ole tubli ;)

 
At 16:33, Blogger Phony Pony said...

ei viitsi.

 

Post a Comment

<< Home